mylifeinlondon🇬🇧

ロンドンでの生活、海外旅行等を共有していきます!

【和訳】All I Ask / Adele

All I Ask

All I Ask

  • アデル
  • ポップ
  • ¥255

All I Ask / Adele


I will leave my heart at the door

I won't say a word

They've all been said before, you know

So why don't we just play pretend?

Like we're not scared of what's coming next

Or scared of having nothing left

この気持ちはドアの所に置いてくわ

伝えたいことはない

前に言ったからね

じゃあさ、ふりをして遊んでみない?

何が来ても怖くないように

それか何も残らないことが怖いのかな


Look, don't get me wrong

I know there is no tomorrow

All I ask is

誤解しないで

関係が続かないのは分かってる

私が求めるのは


If this is my last night with you

Hold me like I'm more than just a friend

Give me a memory I can use

Take me by the hand while we do what lovers do

It matters how this ends

'Cause what if I never love again?

もしこれが最後の夜だったら

友達以上のように抱きしめて

せめて思い出だけでも置いてって

恋人たちのように手を繋ごうよ

こんな終わり方なんて

二度と人を愛せなくなるじゃない?


I don't need your honesty

It's already in your eyes

And I'm sure my eyes, they speak for me

No one knows me like you do

And since you're the only one that matters

Tell me who do I run to?

正直なこと聞きたくない

目を見ればわかるから

私をを見てよ

誰も私のことを分かってくれない

あなたがたった一人の存在になってから

誰が私を愛してくれるの?


Look, don't get me wrong

I know there is no tomorrow

All I ask is

誤解しないで

関係が続かないのは分かってる

私が求めるのは


If this is my last night with you

Hold me like I'm more than just a friend

Give me a memory I can use

Take me by the hand while we do what lovers do

It matters how this ends

'Cause what if I never love again?

もしこれが最後の夜だったら

友達以上のように抱きしめて

せめて思い出だけでも置いてって

恋人たちのように手を繋ごうよ

こんな終わり方なんて

二度と人を愛せなくなるじゃない?


Let this be our lesson in love

Let this be the way we remember us

I don't wanna be cruel or vicious

And I ain't asking for forgiveness

All I ask is

これが教訓になるように

私たちのことを思い出すように

可笑しくなりたい訳じゃない

許して欲しい訳じゃない

私が求めるのは


If this is my last night with you

Hold me like I'm more than just a friend

Give me a memory I can use

Take me by the hand while we do what lovers do

It matters how this ends

'Cause what if I never love again?

もしこれが最後の夜だったら

友達以上のように抱きしめて

せめて思い出だけでも置いてって

恋人たちのように手を繋ごうよ

こんな終わり方なんて

二度と人を愛せなくなるじゃない?